/Files/images/sukhomlynskii_v.jpg

Щоденне спілкування з природою народжує і зміцнює у дитини безцінну якість, властиву людській особистості, – доброту. Але як же дати відчути учневі радість перших відкриттів, коли він входить у дивний світ, що навколо нього? Як перетворити природу у могутній засіб виховання гуманних почуттів? І чи зможе учень засвоїти причинові зв'язки між явищами, зрозуміти залежність між природними об'єктами? Виявляється, може, і найпростішим шляхом до цього є саме спостереження. А де ще ж дитина може поспостерігати, як не на природі.

/Files/images/к.jpg

Двірник Мирослава Михайлівна

Тема: Зимова красуня

Мета: учити дітей спостерігати за природою взимку;

розширити і збагатити знання про зимову красуню - ялинку;

вчити учнів спостерігати, фантазувати, узагальнювати побачене і почуте;

продовжувати роботу над розвитком дитячого мислення;

збагачувати словниковий запас;

виховувати бережливе ставлення до природи.

Місце проведення: шкільне подвір'я.

3-А клас 2017-2018 н. р.- Конспект уроку

/Files/images/SDC17538.JPG

Дуда Антоніна Миколаївна

Тема: осінні пригоди у парку

Мета: ознайомити учнів з осінніми змінами у природі.

Вчити спостерігати за барвами,

звуками осінньої природи, знаходити дивне, казкове у звичайному,

складати казки, розповіді за власними враженнями.

Місцепроведення: місцевий парк

3-Б клас 2017-2018 н.р. Конспект уроку

/Files/images/Безымянный.JPG

Ковган Лариса Павлівна

Тема: Зима. Зимові розваги

Мета: Узагальнити і систематизувати знання з даної теми.

Розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення.

Тренувати пам'ять, уяву, мислення.

Виховувати у дітей почуття любові до природи.

Місце проведення: класна кімната. Подвір'я.

4 клас. Конспект уроку

Кiлькiсть переглядiв: 57

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.