Щоденне спілкування з природою народжує і зміцнює у дитини безцінну якість, властиву людській особистості, – доброту. Але як же дати відчути учневі радість перших відкриттів, коли він входить у дивний світ, що навколо нього? Як перетворити природу у могутній засіб виховання гуманних почуттів? І чи зможе учень засвоїти причинові зв'язки між явищами, зрозуміти залежність між природними об'єктами? Виявляється, може, і найпростішим шляхом до цього є саме спостереження. А де ще ж дитина може поспостерігати, як не на природі.
Тема: Зимова красуня
Мета: учити дітей спостерігати за природою взимку;
розширити і збагатити знання про зимову красуню - ялинку;
вчити учнів спостерігати, фантазувати, узагальнювати побачене і почуте;
продовжувати роботу над розвитком дитячого мислення;
збагачувати словниковий запас;
виховувати бережливе ставлення до природи.
Місце проведення: шкільне подвір'я.
3-А клас 2017-2018 н. р.- Конспект уроку
Тема: осінні пригоди у парку
Мета: ознайомити учнів з осінніми змінами у природі.
Вчити спостерігати за барвами,
звуками осінньої природи, знаходити дивне, казкове у звичайному,
складати казки, розповіді за власними враженнями.
Місцепроведення: місцевий парк
3-Б клас 2017-2018 н.р. Конспект уроку
Тема: Зима. Зимові розваги
Мета: Узагальнити і систематизувати знання з даної теми.
Розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення.
Тренувати пам'ять, уяву, мислення.
Виховувати у дітей почуття любові до природи.
Місце проведення: класна кімната. Подвір'я.
4 клас. Конспект уроку
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.